[facebook_ilike]
S-a lansat, oficial, cartea „A Networking Book”, scrisa de Paul J. R. Renaud, Executive Coach si specialist in Marketing cu o experienta de 15 ani ca top manager in companii de renume. Lansarea a avut loc in cadrul evenimentului Management360, organizat de Revista Biz.
„A Networking Book” cuprinde fragmente importante din experienta vasta a unui Networker si profesionist renumit, formulate ca povesti de succes, sfaturi si tehnici practice din domeniul networking-ului, traite pe toate cele cinci continente unde autorul, Paul J.R. Renaud, a lucrat.
Lansata sub sloganul „NetWork or NotWork. The Choice is yours”, „A Networking Book” este cartea care se adreseaza atat celor aflati la inceput de cariera, cat si profesionistilor care doresc sa si actualizeze tehnicile de networking. De asemenea, indiferent de domeniul in care activeaza fiecare persoana, cartea prezinta exemple si metode utile pentru toti cei care vor sa depaseasca anumite bariere personale si profesionale, sa realizeze sau sa isi extinda reteaua de conexiuni eficiente cu cei din jur.
„Am scris A Networking Book din dorinta de a ajuta oamenii sa interactioneze eficient cu cei din jur, prin networking – activitate care mi-a oferit cele mai interesante experiente. Am gandit-o ca pe un ghid util care nu ar trebui sa lipseasca din biblioteca celor care isi doresc succesul, dar mai ales sa invete metodele potrivite pentru a ajunge la el”, a afirmat Paul J. R. Renaud, Executive Coach si profesionist in Marketing.
„Cartea prezinta experienta, invataturile si tehnicile pe care le-am utilizat de-a lungul a 30 de ani de activitate in domenii precum Marketing si Business Coaching, cu scopul de a ajuta profesionistii sa-si atinga, prin networking, potentialul si sa-si indeplineasca obiectivele „, a completat dl.Renaud.
Promovarea cartii „A Networking Book” cuprinde un tur de prezentare, alaturi de o sesiune de autografe, in cadrul unor evenimente de business dedicate. Incepand cu Management360, Paul J. R. Renaud a oferit ocazia cititorilor sai sa il cunoasca mai bine si sa participe la workshop-uri gratuite despre networking. Va continua cu prezentari si sesiuni de autografe in cadrul TechHub Bucuresti si Business Days Cluj-Napoca.
Cartea poate fi achizitionata in cadrul evenimentelor de promovare sau online, de pe Amazon, Kindle, iBooks, , Barnes & Noble.
Despre autor
Paul J. R. Renaud este Executive Coach, specializat in peak performance, si Marketing. Cu o experienta profesionala de 30 de ani, din care 15 in pozitii de top management, a lucrat ca Vice-Presedinte in Vanzari pentru Connex (Vodafone) si Director de Marketing pentru Romtelecom. Paul J. R. Renaud a realizat activitati de coaching pentru organizatii precum Google, Coca-Cola, Vodafone, Orange, GE Capital, Toyota, eMag etc. Activitatea sa profesionala se extinde la nivelul a cinci continente – Asia, America de Sud, America de Nord, Europa, Africa si Orientul Mijlociu.
Paul J. R. Renaud traieste in Romania si este autorul a mai multe studii in domeniul Marketing-ului. De asemenea, este creatorul unui workshop denumit ‘Masters of Networking’, Profesor Adjunct in Marketing – la Maastricht School of Management Romania din Bucuresti si University of New York, din Praga.