Da, de prin decembrie m-a apucat predatul la online-school in fiecare luna predau pr intr-un mod tare neconventional. si chiar imi place. daca vrei sa participi, esti binevenit. azi tocmai am chat-uit cu cursantele si …nice…
?tii de ce trebuie s? pui citatul în paragraful trei al unui comunicat de pres?? Acest lucru nu îl vei g?si într-un manual de PR, dar po?i afla participând la cursul online Rela?ii Publice – Promovarea imaginii de companie. În plus, vei înv??a cum s? creezi ?i s? gestionezi campanii de rela?ii publice în favoarea organiza?iei tale, dar ?i cum s? îi faci pe jurnali?ti s? scrie singuri despre compania ta f?r? s? „îi ba?i la cap”.
–––––––––––––––––––––––––––
Start date: prima zi a fiec?rei luni
Durata cursului: 30 de zile
Taxa de instruire: 250 RON
Lector: Laura Pascu – PR Manager, Asocia?ia pentru Protec?ia Consumatorilor din România
–––––––––––––––––––––––––––
Temele abordate în cadrul programului sunt:
Tema 1: Introducere în PR
Tema 2: Rolul PR managerului, ierarhia
Tema 3: Comunicatul ?i conferin?a de pres?
Tema 4: Comunicarea intern?
Tema 5: Creativitatea în PR
Tema 6: Spe?e
Scopul cursului:
Acomodarea cu domeniul rela?iilor publice ?i dezvoltarea creativit??ii pentru o comunicare u?or neconventional?, dar eficient?
Obiective curs:
La finalul cursului, participan?ii vor putea s?:
Redacteze ?i s? fac? diferen?a între un comunicat de pres? ?i o ?tire de pres?
„Vând?” imaginea companiei
Fac? PR cu un buget restrâns
Gestioneze crizele de imagine
Grup ?int?: Cursul se adreseaz? persoanelor care lucreaz? într-un departament de PR sau mai grav, sunt singurul om din acel departament