[facebook_ilike]
Acum cateva zile am fost la un eveniment tare dragut. Danone a lansat noua campanie Activia „Fa-ti burtica sa danseze!”, pentru femeile moderne, adepte ale unui stil alimentar si de via?a sanatos si, in acela?i timp, atrase de noile tendinte ale modei si de creatiile unui designer cunoscut, Rhea Costa. Te poti inscrie pana pe 17 februarie la concursul care iti va permite sa catigi una din cele 42 de rochii, creatie Rhea Costa.
Concursul are loc pe pagina Activia, unde poti afla toate detaliile introducand informatiile de pe bonul fiscal. Iti poti alege rochia preferata, in culoarea favorita, dintr-o serie de 10 modele. Aceasta va fi lucrata special, pe masura ta, in atelierul Rhea Costa.
Fotografia este de la evenimentul cu pricina, unde a facut fiecare echipa pentru a crea rochii care de care mai frumoase. Incepe sa imi placa sa fac rochii.
Iar printre altele chiar mi-a placut tipul asta de eveniment si de promovare. Asocierea brandului Activia cu moda mi se pare interesanta. Putini PR-i fac astfel de asocieri nemaiauzite si ma bucur sa vad ca asa se intampla.
Oricum, Agentia Prais tot timpul a excelat in creativitate in PR si ma bucur mult pentru ei.