[facebook_ilike]
Nu stiu ce am in ultima vreme, dar tot intalnesc pitzi. Sau, ma rog, asa le vad eu. Ele nu se vad asa. Si m-am gandit sa dau o definitie de pitzi.
In primul rand, sa ne intelelgem, fac o diferenta intre pitzi si pitzipoance. Pitzipoancele sunt foarte cheap, vulgare, cu D&G pe cureaua de la blugi si cu haine fake pe ele. Evident cu foarte mult, prea mult roz in sistem si nu ma deranjeaza. Astea sunt, sa le fie de bine, de rau, de cum vor ele.
Insa exista si pitzi de oras, de lux sau cum vrei sa le zici. Pe astea le recunosti dupa unghiile cu gel, eventual cu floricele sau fluturasi si ochelarii aviator, haine de la H&M si Zara (despre care ele cred ca sunt branduri), mananca salate la Tratoria si alte locuri la moda si beau Capirinha sau diverse cocktailuri despre care nu au auzit nici macar ele.
Vaneaza barbati cu bani si sunt foarte cheltuitoare in fata altora, desi firmele de unde cumpara ele sunt mass market, ele tot le considera branduri renumite. Le place sa mearga pe banii barbatilor in excursii si se dau drept rasfatate. Considera ca word si doc sunt lucruri total diferite si cred ca Stradivarius este un magazin. Se intreaba la ce le foloseste cultura si asculta doar muzica house, tip buntzi buntzi. A, si o mare parte au tatuaje mici cu fluturasi sau floricele.
As putea sa mai adaug din stilul lor, dar o sa devin mult prea rea.
In fine, am fost rea, dar atat de multe pitzi tot vad in drum ca nu am putut sa ma abtin. Chiar nu imi plac. Si ma intriga atunci cand vad ca pe langa toata infatisarea asta sablonata, mai si duduie de „inteligenta”.
Am pus special pozele astea. Aici se vede clar cum se poarta o rochie stramta de pitzi si de non-pitzi 🙂