Povestea lui PR patzitul

Mi s-a intamplat de foarte multe ori sa vad cum mi se fura idei. Cred ca tuturor ni s-a intamplat. Pe mine ma amuza atunci cand vad ca imi sunt furate ideile. Inseamna ca am idei bune 🙂 Mai acum vreo 3 ani am facut primul summit de pr, nu am zis niciodata ca e primul, nu mi-am asumat ideea crearii lui, desi era clar primul suta la suta romanesc si primul eveniment care avea ca obiectiv doar networkingul, nu era nicio competitie in schema. Atunci am spus prima data PRovocarea PRofesionistilor in PR…cu PR mare. Nu mai vazusem nicaieri scris asa. Acum vad peste tot. Am vazut Raspunde la PRovocare (tot de la primul summit era) si la forumul de PR, care si-a zis ca e primul eveniment de PR…., Apoi am vazut ca acum toti sunt PRofesionisti… ma amuza. As fi vrut sa stiu si parerile altora despre idei furate. Poate mai sunt si altele.

Tare sunt curioasa, eu mile-am vazut pe ale mele, ca na, vorba aia, eram direct interesata. Dar sunt surioasa cine mai e patit 🙂

5 Comments
  1. trebuie sa te inveti cu furaciosii, mai ales in industria asta. eu am patit-o cu un foarte apropiat fost prieten, patron de radio si ziare. il cheama xxxxx(nu dam nume ca nu e politicos). se pregatea sa lanseze radioguerrilla si-i zic sa faca intr-un fel, cu elicoptere, cu manifeste, chestii d-astea, nu intru in detalii. zice, nuuuu, ca ce de rahat e ideea si nu merge facuta. zic, bine, treaba ta. trece ceva vreme si ce sa vezi, lansare cu elicopter etc. desigur, mult mai proasta realizarea decat cum o “vizualizasem” eu, cu mintea mea. sun la radio, la alti prieteni din conducere, ii felicit si-i intreb a cui a fost ideea. nu ca as fi avut vreo indoiala… toata lumea arata cu degetu spre eroul pitic, acest mic pungas de buzunare, ciorditor de idei. dar hai ca ma apuca nervii si ma infierbant, ca-mi aduc aminte si de altele cu asta si stau pana maine dimineata sa scriu povesti…

  2. Eu zic ca daca o idee ajunge sa apara in piata, e un lucru bun. Meritele, copyright-ul, “era a mea”, mi se pare destul de deplasat.

    Daca tii sa faci o schimbare, iti pasa mai putin de beneficiul personal.

    Daca tii sa te imbogatesti, iti pasa mai putin de aplicarea idei in practica, si mai mult de buzunar/reputatie.

    Pentru mine notiunea de “idee furata” nu exista. Altfel am reinventa in fiecare zi roata si fiecare generatie ar invata sa vorbeasca cu trei cuvinte. Asa, avem limbaj evoluat si ce studiem in scoala generala e fizica ce in secolele trecute era la nivele foarte inalte.

    Ce-i drept asta tine de etica pe care nu pot sa o aplic altora. Mie mi se pare firesc furtul de idei, dar n-am dreptul sa il aplic si altora. Daca voua nu vi se pare, etica mea nu e transmisibila in aceasta situatie.

  3. sincer, si fara suparare, mie nu mi se pare cine stie ce idee sa “scoti in fata” cele doua litere dintr-un cuvant care poate fi asociat cu domeniul. Mi se parea o analogie de prima mana, adica ceva care iti vine in minte prima oara cand te gadesti la PR si la jocuri de cuv pe tema asta.

    asadar astept cu interes sa prezinti o idee de campanie, strategie, o tactica de PR care ti-au fost furate; exemple exista cu carul….

    nu-i un comentariu rautacios, doar adevarul 🙂

  4. Nu e vorba doar de cele doua litere…dar cum iti suna mai noul PR Tea???
    De exemplu 🙂
    Si oricum, era vorba de furaciuni de idei, nu neaparat de ceea ce a fost furt de la mine. Sincer, mie imi palce sa vad ca sunt idei furate de la mine, adica am idei bune si ma bucur intr-un fel sa le vad plagiate.
    Dar daca tot zici ca sunt multe exemple si le stii, spune-le…ca asta era ideea
    Waiting…

Leave a Reply