Rezerva-ti un loc la evenimentul de referinta din 2012


10 SPEAKERI INTERNATIONALI
15 KEYNOTES, PANELURI SI WORKSHOPURI
3 TRACK-URI SPECIALIZATE PE INDUSTRII

Zece speakeri internationali, autori de carte si consultanti pentru companii din top Fortune 500 expun strategii de marketing cu eficienta dovedita in cadrul conferintei internationale Leaders in Marketing. Evenimentul are loc pe 18 octombrie la Bucuresti si este organizat de Oana Molodoi si Paul Renaud, parteneri Linked Events si Renaud.

Conferinta internationala Leaders in Marketing prezinta noile tendinte in marketing, media si branding, identificate la nivel global si expuse de o serie de specialisti internationali in domeniu. Prezentarile sunt bazate pe zeci de studii de caz, best practices si campanii de comunicare premiate la festivaluri internationale.

Cu o medie a experientei de peste 20 de ani in marketing, branding si product management, social media si digital marketing, vorbitorii evenimentului detin recorduri de crestere ROI pentru brandurile cu care au lucrat, portofolii de consultanta pentru unele din cele mai mari companii din lume:

Paul Garrison, Managing Director Garrison Group;
Tim Walters, Presedinte InfoTech Marketing;
Colin Shea, VicePresident Strategy Planning and Regulation Vodafone, Cehia;
Kate Hamilton, Marketing Director, Myriad AG;
Georgia Kartsanis, Founder, CEO Clubs, Greece;
Tim McChesney, Managing Director, Innuvia Partners.

“Marketingul face parte din ADN-ul oricarei companii, de la o structura locala de start-up, la un brand multinational. In cadrul conferintei internationale “Leaders in Marketing” lideri ai marketingului modern expun studii de caz ce detin recorduri de crestere a business-ului cu aplicare in Social Media, Digital Marketing, Canale de distributie si Branding” a declarat Paul Renaud, Head Coach Renaud.

In audienta sunt a?teptati peste 200 C level managers din departamentele de marketing si sales, agentii media si PR, specialisti si consultanti in branding, social media, digital marketing.

Pana la data de 15 septembrie se pot face rezervari la conferinta cu 30% discount. Se acorda discounturi suplimentare pentru grupuri de minim 3 sau 6 persoane. Biletul de participare include accesul la toate sesiunile conferintei precum si la evenimentele de networking pre si post conferinta.

Programul si agenda sesiunilor, prezentarea detaliata a speakerilor, precum si resurse de marketing oferite gratuit pana la eveniment sunt disponibile pe site-ul conferin?ei.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Pin It on Pinterest